Politica de retururi și garanții
GARANȚII
Toate produsele comercializate de către site-ul www.hydro-shop.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Garanția se dovedește pe baza facturii de cumpărare sau a bonului fiscal, iar pentru produsele care se vând însoțite de certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, însoțit de bon fiscal și/sau factură. Pierderea facturii și/sau a bonului fiscal atrage după sine pierderea garanției.
Pentru produsele însoțite de certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt menționate în cuprinsul acestuia. Pentru produsele care se vând fără certificat de garanție, garanția nu se acordă dacă s-au deteriorat din cauza manevrării, lovirii, utilizării necorespunzătoare, depozitării improprii, condițiilor meteo, incendiilor sau în cazurile particulare în care se constată că defecțiunea nu provine din procesul de fabricare sau ambalare.
Dacă un produs s-a defectat în primele 48 de ore de la momentul cumpărării, beneficiarul poate cere înlocuirea produsului cu unul nou, dacă face dovada timpului trecut de la achiziționare prin factură și/sau bon fiscal.
Pentru orice problemă legată de produse, trebuie să ne contactați la numărul de telefon 0732 940 945 sau la adresa de e-mail tehnic@hydrosystems.ro. În maximum 24 de ore de la sesizare, veți fi contactat de un reprezentant Hydrosystems pentru a stabili maniera de soluționare a problemei.
În cazul în care se optează pentru repararea unui produs, durata maximă în care compania noastră se angajează să verifice și să execute reparația produsului este de 15 zile lucrătoare din momentul în care produsul ajunge în depozitul nostru. Garanția produsului se prelungește cu perioada în care acesta a staționat în depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca beneficiarul să facă dovada perioadei respective pe baza procesului-verbal eliberat de compania noastră după efectuarea reparației.
Dacă un produs nu se mai poate repara, se va înlocui cu unul nou, însă termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție rămasă pentru produsul înlocuit.
RETURURI
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Contravaloarea produselor comandate se va returna în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către consumator. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site, din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform.
Produsele nu se pot returna decât în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, factură, garanție).
Returul produselor se face doar cu acordul Hydrosystems S.R.L. și în condițiile agreate de ambele părți.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm returnarea produselor în următoarele situații:
-
Nu ați comunicat către Hydrosystems S.R.L., în termen legal, intenția de a returna produsele.
-
Produsele returnate prezintă ambalajul deteriorat.
-
Produsele returnate sunt lovite, defecte sau prezintă urme de uzură.
-
Produsele returnate au fost deteriorate în timpul transportului. Asigurarea integrității produselor returnate pe timpul transportului revine, în exclusivitate, clientului.
Hydrosystems S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea inițială. Aceste taxe pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.
Costul transportului produselor returnate revine în responsabilitatea clientului.