Întrebări frecvente

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Dacă ai introdus greșit datele de facturare, în cazul în care comanda nu a fost facturată până în momentul în care ai constatat greșeala și ne-ai anunțat, nu este nicio problemă, datele pot fi modificate. În cazul în care comanda a fost deja facturată, poate fi refacturată cu datele corecte doar după ce factura greșită este stornată. În ambele situații este nevoie să ne anunți telefonic la numărul 0799 408 429 imediat ce ți-ai dat seama de greșeală.

Am primit un produs defect de nou, ce trebuie să fac?

Dacă produsul comandat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, contactează-ne la numărul de telefon 0732 940 945 sau trimite un e-mail către info@hydroshop.ro, în care să semnalezi neregulile.

Când se rezervă produsele pe care doresc să le comand?

Produsele se rezervă în momentul în care ai primit e-mail-ul care confirmă înregistrarea comenzii, și asta doar după ce trimiți comanda. Simpla adăugare în coș nu rezervă produsele pentru comandă.

Cât timp sunt rezervate produsele comandate?

Produsele sunt rezervate până în momentul în care comanda este anulată. Acest lucru se întâmplă la cererea dumneavoastră sau în cazul în care ați ales modalitatea de plată „online cu card bancar” și nu ați efectuat plata în termen de 5 zile lucrătoare din momentul în care ați lansat comanda, doar după ce sunteți contactat de către unul din consultanții noștri.

Cum pot afla detalii despre o comandă?

Sunând la numărul de telefon 0799 408 429  sau trimițând email către comenzi@hydro-shop.ro.

Când se livrează comanda mea?

Dacă ai trimis comanda între 00:00 și 15:00 comanda ta va pleca în aceeași zi. Dacă ai trimis comanda între 15:01 și 23:59 comanda ta va pleca ziua următoare.

Cum aflu detalii despre statusul livrării?

Momentan, doar sunând la numărul de telefon 0799 408 429.

Când primesc produsele comandate

Ne străduim să nu primești produsele mai târziu de 24 de ore din momentul în care acestea au fost predate curierului. Este posibil uneori, din cauza capacității limitate de livrare a firmelor de curierat, să primești produsele după 48 de ore.

Cum pot trimite produsul în service?

Completând formularul de aici, sunând la unul din numerele de telefon  0799 408 429, 0732 940 945 sau trimițând email către tehnic@hydro-shop.ro.

Cum aflu dacă produsul a fost reparat?

Sunând la numărul de telefon 0799 408 429 sau trimițând email către tehnic@hydro-shop.ro.

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului în depozitele Hydrosystems, în contul indicat pe email la adresa comenzi@hydro-shop.ro. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.

Nu am primit certificatul de garanție, cum procedez?

Sunând la numărul de telefon 0799 408 429 sau trimițând email către comenzi@hydro-shop.ro.

Nu am primit factura. Ce fac?

Sună la numărul de telefon 0799 408 429 sau trimite email către comenzi@hydro-shop.ro.

Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Completând formularul de aici sau sunând la numărul de telefon 0799 408 429.

Pot aduce personal produsul în service?

Nu.

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat în garanție?

Dacă produsul se află în garanție, completează formularul de aici sau sună la numărul de telefon 0799 408 429. Asigură-te că deții factura originală și certificatul de garanție (dacă este cazul)

Cum pot anula sau modifica o comandă trimisă?

Sună la nr. 0799 408 429. Dacă comanda nu a fost facturată, se poate anula sau modifica pe loc. Dacă comanda a fost deja predată curierului va trebui să refuzi primirea coletului.

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Sună la numărul de telefon 0799 408 429 sau trimite email către comenzi@hydro-shop.ro.

Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Sună la numerele de telefon 0799 408 429 sau 0732 940 945 sau trimite email către tehnic@hydro-shop.ro.

În cât timp este reparat un produs defect?

Maxim 15 zile lucrătoare din momentul în care produsul ajunge în depozitele Hydrosystems.

Am pierdut certificatul de garanție. Ce pot face?

Sună la numărul de telefon 0799 408 429 sau trimite email către comenzi@hydro-shop.ro.

Pot achita o comandă în rate?

Momentan nu.

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Sună la numărul de telefon 0799 408 429 sau trimite email către comenzi@hydro-shop.ro.